מענה מקיף ללקוחות העסק
הרבה מאוד עסקים רוצים להיות זמינים ללקוחותיהם בכל זמן, ולהעניק להם שירות וליווי צמוד ככל האפשר. בשעות העבודה, לכל עסק ישנה מזכירה אחת לפחות, אשר מקבלת את השיחות הנכנסות, ומעניקה לפונים מענה אנושי מהיר תוך הפנייה שלהם לאנשים המתאימים ומתן מענה לכל סוג של פניה. אך מה קורה בשעות שמחוץ לשעות הפעילות של העסק?
במרבית המקרים, לקוחות שפונים טלפונית לעסק מחוץ לשעות העבודה נתקלים בתא קולי או במענה ממוחשב, אשר מפנה אותם לשעות המתאימות. אך אנשים רבים זקוקים לטיפול דחוף, או מעוניינים לוודא שההודעה שלהם מגיעה אל בעלי העסק בצורה בטוחה ומהימנה.
מענה אנושי לעסקים
כל אדם מעדיף לקבל מענה אנושי בשיחות טלפון, ולא מענה ממוחשב וקר, שאינו מאפשר לו לבקש, לשאול וכדומה. מענה אנושי לעסקים מאפשר ללקוחות לקבל מענה אנושי בכל שעה שבה הם מתקשרים אל העסק. מענה אנושי לעסקים פועל כך – כאשר המשרד או העסק אינם פעילים, השיחות אשר מגיעות למקום מופנות באופן אוטומטי למוקד טלפוני אשר מספק מענה אנושי לעסקים. לחץ כאן למענה מניו פיי.
המוקדנים במקום מקבלים את השיחות, מבקשים מן הפונים את פרטיהם המלאים, כולל המטרה שלשמה התקשרו ורמת הדחיפות של ההודעה, ומעבירים את תוכן השיחות במרוכז לבעלי העסק, כאשר הן מדורגות על פי רמת הדחיפות שלהן. כך יכולים המנהלים להשיב שיחות ללקוחות שהתקשרו, לעיתים גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק, תוך דירוג של השיחות על פי רמת הדחיפות שלהן, וכמובן גם לקבל הועדות חשובות מבלי להיתקל בבעיות טכניות.
מענה אנושי בשעות הפעילות
כמובן, כל עסק רוצה לתת ללקוחות שלו מענה אנושי הולם בכל זמן. מענה אנושי לעסקים מתחיל, כמובן, במענה בשעות העבודה עצמן. חשוב מאד לכל עסק להעסיק מזכירה מקצועית, אשר תענה לשיחות בצורה אדיבה, מקצועית ועניינית, ותסייע לפונים בכל עניין ובצורה נעימה. מענה אנושי לעסקים מושך לקוחות אל העסק, כאשר הם מקבלים רושם שהם חשובים לעסק ושיש להם עם מי לדבר בכל פעם שהם מתקשרים.